Wednesday 26 October 2011

Rakaman mikro dan makro pengajaran

Saya telah siap membuat rakaman mikro dan makro pengajaran. Ia telah dipaparkan di "Tutorial" P&P saya dijalankan dengan lancar semasa rakaman dijalankan  kerana ada pertolongan dan bantuan  daripada guru-guru yang sanggup meluangkan waktu rehatnya  menolong saya membuat rakaman dan murid-murid yang disayangi juga memberi kerjasama kepada saya. Saya juga mendapat bantuan daripada pensyarah saya yang penuh  berprihatin dan bertanggungjawab  ,beliau telah banyak memberi tunjukajar kepada saya .Saya sungguh bertuah !

Guru membuat demonstrasi

peta konsep

murid-murid menunjukkan contoh-contoh  prisma

murid-murid bekerjasama untuk menyiapkan kerja kumpulan

                                           Perbincangan  berkumpulan






















Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.


Get Adobe Flash player






No comments:

Post a Comment